søndag 26. juni 2011

Wilson Kipketer hilser til Vegard

Dette er en aldri så liten godbit av en sak. Under overskriften "Oss løpere mellom". En hilsen fra selveste Wilson Kipketer. Wilsen Kipketer er en av de aller største løperene gjennom tidene. Han slo Sebastian Coe´s 16 år gamle rekord på 800m og satte altås ny verdensrekord på 1.41.11.

Det skal sies at Wilson Kipketer er litt dårlig på å uttale navnet mitt, men når han sier Vegan Hog så er det dialekt og han mener Vegard Holm. At han først ønsker meg lykke til, så sier at han tror at "Magne is the best" og avslutter med at Wilson skal komme å ta meg, så slår han vel litt bena under lykkeønskningen, men det er en bagatell. Wilson Kipketer ønkser meg faktisk lykke til. Det kan man ikke komme bort fra.

Det kan jeg forøvrig trenge akkurat nå. Sitter i skrivende stund og koser meg med en deilig Paracet. Det er slett ikke i slik et løper liker å ha det. Har dermed måttet kaste inn håndkle og ta en hviledag i dag. Men jeg kan melde om at jeg har hatt noen fine økter de siste dagene. 3x7 minutter på terskel, 50 minutters langtur, og progressiv tur der jeg hold et snitt på ca 4,25min/km i en halv time. Det er framdrift. Snart er det tid for høydetrening i Nepal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar